Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler med Apopro handler du med Apopro Online Apotek. Det er således en medarbejder på apoteket, som håndterer og følger op på eventuelle produktreklamationer.
24 måneders reklamationsret
Når du handler på Apopro, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette er betinget af, at reklamationen er berettiget, samt at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd
Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationen vil altid være rettidig, hvis der reklameres inden for to måneder, efter at manglen er opdaget.
Hvordan reklamerer du?
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du følge vores returprocedure – se under ”Fortrydelse af køb”.
Når du returnerer varen, bedes du medsende en beskrivelse af fejlen. Husk at oplyse ordrenummeret. Kontakt venligst Apopro inden returneringen.
Apopro kontakter dig pr. mail, når den vare, der er en reklamation på, er modtaget. Mailen vil også indeholde en beskrivelse af reklamationens videre forløb. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.